image description

Ніна Марі (Київ, Україна)


Народилася в Рівненській області. Її художня практика розпочалася як часткова зайнятість, підробіток після переїзду до Києва в 2007 році.

З 2019 року Ніна повністю зосереджує свою діяльність на мистецтві. Мета її роботи – зменшити та спростити зображення до його основних засад: кольору, форми та композиції. Вона звертається до старих методів і шукає для них нові застосування. Її особливо цікавлять соціальні процеси, з якими мисткиня намагається взаємодіяти.

OFFLINE

Полотно, акрил. 50х50 см, 2020

Опис проекту

У проєкті «Offline» авторка звертається до дослідження актуальних питань соціуму, зокрема спілкування.

Адже сьогодення, разом з технологічним прогресом та всіма благами, які ми отримали, породило абсолютно нові проблеми, притаманні лише сучасності. З нашого життя непомітно зникає «живе» спілкування. Все частіше ми обираємо для комунікації online-середовище; замість «живих» десяти друзів з’являються тисячі віртуальних, які насправді друзями і не є.

«На роздуми над цією темою мене наштовхнула стара шкільна гра «Морський бій», в яку я запропонувала зіграти своїй сестрі. Коли в кінці гри я подивилася на аркуш паперу (на якому ми грали), подумала, а що як розмалювати його в яскраві кольори? Наступною думкою було, а що як спонукати людей до «живого» спілкування за допомогою цієї нехитрої гри? Так з’явився проект «Offline».

Обставини склалися таким чином, що перший етап проєкту, коли я запрошувала зіграти зі мною моїх друзів, припав на період жорсткого карантину. І під час повної ізоляції стало зрозумілим, що непомітна раніше проблема в один момент стала кричущою. Для нас гра тоді була не просто грою, а чудовою нагодою поспілкуватися, стати ближчими один до одного, незважаючи на обставини, які нас розділяли.

На другому етапі проєкту я запропонувала усім бажаючим долучитися і запросити до гри своїх близьких, друзів, тих, з ким потреба в спілкуванні найбільша.

Окрім дослідження теми спілкування я працювала над вивченням теорії кольору та експериментувала з ним. У своїй роботі принципово не використовувала допоміжні засоби, такі як малярна стрічка. На мою думку, недосконалість ліній у поєднанні з грою кольору створюють на картинах ледь помітний рух, схожий на дихання».

connect